Τύποι δημοσίευσης έργων


Υπάρχουν τρείς κατηγορίες έργων που μπορούν να αναρτηθούν από τους αγοραστές ανάλογα με τις ανάγκες τους.


Standard – Προεπιλεγμένη (Δωρεάν): Ο (εγγεγραμμένος) αγοραστής μπορεί να αναρτήσει το έργο του στο δικτυακό τόπο της freelancing.gr δωρεάν και να παίρνει προσφορές από προμηθευτές. Μόλις αναρτηθεί το έργο ο αγοραστής μπορεί να στείλει ένα μαζικό e-mail στους σχετικούς προμηθευτές ώστε εκείνοι να ενημερωθούν και να εκδηλώσουν ενδιαφέρον.

Από τη στιγμή που το έργο ανατίθεται (γίνεται awarded) από τον αγοραστή, εμφανίζονται τα λεπτομερή στοιχεία επικοινωνίας του προμηθευτή στον αγοραστή και αντίστροφα.

Η freelancing δεν ευθύνεται για τυχόν προβλήματα επικοινωνίας μεταξύ τους πάνω στο έργο και μπορεί να εγγυηθεί μόνο ως προς την αξιοπιστία του προμηθευτή μέσα από τα στοιχεία που έχει δώσει.


Managed (50 ευρώ): Στο managed έργο, η freelancing.gr αναλαμβάνει το project management και φροντίζει κατά το δυνατό για την σωστή υλοποίηση του έργου. Ii will be safe guarding

Το project management περιλαμβάνει τις εξής υπηρεσίες:

• Αναλαμβάνει να στείλει προσωπικά e-mails σε προμηθευτές που θεωρεί υψηλής αξιοπιστίας και ποιότητας, διευκολύνοντας έτσι τον αγοραστή στην επιλογή του κατάλληλου για τη δουλειά.
• Ορίζει ποσά και ημερομηνίες πληρωμής σε κάθε στάδιο (milestone) ανάλογα με το είδος και το μέγεθος του έργου, πάντα σε συνεννόηση με τον αγοραστή. Σε κάθε στάδιο υποβάλλεται αναφορά υλοποίησης από τον προμηθευτή την οποία πρέπει να εγκρίνει ο αγοραστής (και η freelancing.gr).
• Κατόπιν ολοκληρώνεται η πληρωμή αυτού του σταδίου και η εργασία προχωρά στο επόμενο.
• Τέλος έχουμε την τελική αναφορά η οποία συμπληρώνεται κατά την ολοκλήρωση του έργου.


Business to Business (100 ευρώ): Αν μια εταιρεία θέλει να αναθέσει ένα έργο σε κάποια εταιρεία που υπάγεται σε κατηγορία εξειδίκευσης διαφορετική από αυτές που υπάρχουν στη βάση της freelancing.gr ή απλά θέλει να περιλάβει προσφορές από τις περισσότερες εταιρίες που δραστηριοποιούνται σε κάποιο συγκεκριμένο τομέα, αναλαμβάνει την έρευνα για το συγκεκριμένο target group εταιρειών.

Στην συνέχεια, αφού τους προσκαλέσει να γίνουν μέλη, τους στέλνει e-mail με λεπτομερή περιγραφή του έργου προσελκύοντας τους να πάρουν μέρος και να προχωρήσουν σε μία συμφέρουσα προσφορά.

Αφού κάποιος έχει αναρτήσει ένα έργο Β2Β, έχει το πλεονέκτημα να χρησιμοποιεί το default(δωρεάν) τύπο έργου, δεδομένου ότι πλέον θα υπάρχουν σχετικοί προμηθευτές για να αναλάβουν το είδος έργου που μας ενδιαφέρει.